Se se pregunta a un neno menor de dez anos que tal lle foi ese día no colexio, o máis probable é que conteste cun conciso "ben". A asesoría pedagóxica Criar en positivo compartiu o pasado xoves un vídeo no seu perfil de Facebook no que se apuntan dez cuestiones que favorecen a comunicación entre pais e fillos.
Se mañá puideses ser o profesor, que farías?" ou "Que foi o mellor do recreo? son algunhas das propostas que enumera esta listaxe, publicado por vez primeira en 2014 no blogue aulaPlaneta, especializado en contidos dedicados a pais e profesores.
Este blog pretende dar resposta a toda a Comunidade Educativa. Ten que ser un espazo común de participación, colaboración e apoio mutuo, así como un motivo para realizar proxectos conxuntos e sentir que o colexio perténcenos a todos e todas e todos e todas debemos colaborar na súa mellora. Benvidos e espero que vos sexa de axuda.
luns, 21 de marzo de 2016
xoves, 10 de marzo de 2016
Claves para a Motivación nas aulas.
A miña compañeira Celia Molares no seu blog "orientación compartida" publica esta infografía sobre a motivación nas aulas:
"A motivación é considerada como o impulso que conduce a unha persoa a elexir e realizar unha opción entre aquelas alternativas que se presentan nunha determinada situación. Entrada de Santiago Moll o obxectivo desta infografía e dar aos mestres, mestras unhas pautas para conseguir que os alumnos, alumnas teñan predisposición para cambiar a mellor."
Aclarando algunhas pautas:
1- Definir obxectivo: só coñecendo o que se quere e como poderás ser capaz de desexalo.
4- visualizar o cambio: os alumnos, alumnas visualicen e verbalicen os cambios para manter a motivación.
5- Fomentar a excelencia: do que se trata é de manter a motivación pero sen pretender alcanzar a perfección do obxectivo.
7- Superar os medos de non poder chegar ao obxectivo marcada: percepción que ten de si mesmo para conseguir facela
9- Fuxir da dor: a motivación nace moitas veces da necesidade de cambio, un cambio que as veces ven determinado por a dor ante unha situación determinada. hai que ensinar aos alumnos que fuxindo desta dor o que se conseguirá é alcanzar o logro e non hai logro que non estea vinculado ao pracer.
Accede a entrada completa justificaturespuesta.com
"A motivación é considerada como o impulso que conduce a unha persoa a elexir e realizar unha opción entre aquelas alternativas que se presentan nunha determinada situación. Entrada de Santiago Moll o obxectivo desta infografía e dar aos mestres, mestras unhas pautas para conseguir que os alumnos, alumnas teñan predisposición para cambiar a mellor."
Aclarando algunhas pautas:
1- Definir obxectivo: só coñecendo o que se quere e como poderás ser capaz de desexalo.
4- visualizar o cambio: os alumnos, alumnas visualicen e verbalicen os cambios para manter a motivación.
5- Fomentar a excelencia: do que se trata é de manter a motivación pero sen pretender alcanzar a perfección do obxectivo.
7- Superar os medos de non poder chegar ao obxectivo marcada: percepción que ten de si mesmo para conseguir facela
9- Fuxir da dor: a motivación nace moitas veces da necesidade de cambio, un cambio que as veces ven determinado por a dor ante unha situación determinada. hai que ensinar aos alumnos que fuxindo desta dor o que se conseguirá é alcanzar o logro e non hai logro que non estea vinculado ao pracer.
Accede a entrada completa justificaturespuesta.com
Subscribirse a:
Publicacións (Atom)